Zdroj akvizic se z valné části přesouvá do online prostředí. Nezaspěte!

Dlouhá léta platila v realitním byznysu jednoduchá rovnice. Nejvíce akvizic získával makléř, který si dokázal vybudovat referenční byznys a „dobré jméno“. Tištěné inzeráty v novinách a „ústní doporučení“ se ale dnes z valné většiny přesouvají na internet.

Reference patří mezi nejdůležitější součást realitního podnikání. Na jejich vzniku se může každý makléř spolupodílet sám svou aktivní prezentací na internetu. Když se podíváme na graf, jak se makléřům mění zdroj jejich akvizic, je více než patrné, že stále více úspěšných realitních týmů využívá při své práci široké portfolio online nástrojů.

Makléři RE/MAX G8 Reality mají příležitost dozvědět se o možnostech aktivní propagace více na pravidelných workshopech G8. Vede je náš marketingový ředitel Tomáš Syrůček. Náplní těchto setkání budou cenné a praktické rady, jak správně „na profesionální prezentaci makléře“.

Tomáš představí jednoduchou možnost tvorby webové prezentace a výhody i připravené balíčky PPC kampaní. Dále budeme řešit prezentaci na sociálních sítích a velice efektivní nástroj sběru webových referencí, na které se často zapomíná. Díky nim si lze budovat pozitivní pověst, která zůstane na internetu věky.

Přijďte si popovídat a dozvědět se nové informace. Rádi vám s propagací pomůžeme!

Chcete také rozjet kariéru?

Začátek podnikání nebyl nikdy snazší. S podporou, zázemím a mentoringem od zkušených kolegů se rychle zorientujete
Sdílejte článek svým přátelům
Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on email
Email
Autor článku

Nejnovější články

O nás – aneb co je RE/MAX G8 Reality?

Přehrát video

Kategorie

Štítky

Zůstaňte s námi v kontaktu