N
Makléř svého prodávajícího klienta výhradně zastupuje a díky tomu může maximálně hájit jeho zájmy i prodejní cenu za nemovitost. Nemůže být tlačen ke slevě makléřem z jiné RK. Ve výsledku dosahuje vždy nejvyšší možné prodejní ceny za nemovitost.
N
Inzerce a nabídka prodávajícího klienta se netříští na stejných nabídkových serverech, navíc v různé kvalitě, což značně snižuje důvěryhodnost. Zájemce o koupi se vždy dostane do rukou makléře, který nemovitost výhradně nabízí. To znamená, že prodávající klient nikdy nepřijde o potencionálního kupujícího.
N

Výhradní prodej zaručuje, že nedojde ke znehodnocení nemovitosti. Před samotným prodejem je nemovitost upravena a profesionálně nafocena. Ve výhradní inzerci jsou pak uvedeny přesné informace a marketing je nastaven tak, aby prodávaná nemovitost byla prezentována na zcela profesionální úrovni.

N
Nedochází ani k matení potencionálních kupců informacemi v několikanásobné, nekvalitní a nedůvěryhodné inzerci – rozdílná kvalita fotografií, odlišná prodejní cena, nepřesné údaje a různé kontakty na prodávající makléře… To vše poškozuje nemovitost prodávajícího klienta, snižuje její hodnotu a otevírá prostor pro vyjednávání o slevě.
N
Makléř, který výhradně zastupuje svého klienta, do marketingu pro prodej nemovitosti investuje více svého času a finančních prostředků, aby zajistil v co nejkratší době prodej nemovitosti a zajistil tak prodávajícímu klientovi nejvyšší možnou cenu na současném trhu.
N
Prodávající klient má zajištěn veškerý prodejní a poprodejní servis v rámci ceny: cílenou a efektivní inzerci, bonifikaci kupujících, organizaci prohlídek nemovitosti, právní servis, cenový odhad nemovitosti pro účely finančního úřadu, předání nemovitosti, převody energií a daňové poradenství.
N
Makléř, který výhradně zastupuje svého klienta, do marketingu pro prodej nemovitosti investuje více svého času a finančních prostředků, aby zajistil v co nejkratší době prodej nemovitosti a zajistil tak prodávajícímu klientovi nejvyšší možnou cenu na současném trhu.
N
Prodávající klient má zajištěn veškerý prodejní a poprodejní servis v rámci ceny: cílenou a efektivní inzerci, bonifikaci kupujících, organizaci prohlídek nemovitosti, právní servis, cenový odhad nemovitosti pro účely finančního úřadu, předání nemovitosti, převody energií a daňové poradenství.
N
Makléř pravidelně komunikuje s prodávajícím klientem – předává mu veškeré informace o postupu prodeje, jednotlivých krocích i vývoji na trhu. Navrhuje a konzultuje prodejní strategii nemovitosti tak, aby došlo k prodeji v co nejkratší době a za co nejvyšší cenu.
N
Kupující klienti v dnešní době, ještě před samotnou prohlídkou nemovitosti, vyžadují předložení smlouvy o spolupráci realitní kanceláře s prodávajícím klientem, jinak prohlídku neabsolvují. Důvodem je riziko, že o nemovitost mohou přijít, pokud je nabízena více RK.
N
Výhradní smlouva jednoznačně zajišťuje lepší vyjednávací podmínky a obchodní prostředí pro Vašeho makléře. Jedině tehdy může plně hájit Vaše zájmy, zajistit kvalitní inzerci a celý proces prodeje Vaší nemovitosti vést na profesionální úrovni.
N
Systém RE/MAX využívá spolupráce s ostatními cca 1 200 realitními makléři RE/MAX. Ti mohou Vaši nemovitost nabízet ve více jak 120 RE/MAX kancelářích po celé ČR svým potenciálním kupcům a poptávajícím klientům.